[info] Re: [Docscaliu-info]Re: [Docscaliu-info]Video conferència amb Linux

jordi jovy a wanadoo.es
div ago 31 08:10:40 CEST 2001

--

Després d'algun problema, he instal·lat el gnomemeeting. Sembla que no és massa

compatible amb el netmeeting de'n micruxoft ja que puc veure però no em veuen.

Hi ha algun que sigui compatible 100%:

O és que el d'en Billy Cagues només és compatible amb ell mateix ??

Salutacions.

Jordi.

http://perso.wanadoo.es/jovy
mailto:jovy a wanadoo.es