[Docscaliu-info][info] Com enviar mail per SMTP amb script ???

Carles Pina i Estany is08139 a salleURL.edu
dic jun 6 02:14:06 CEST 2001

hola

> Ostres !!!
>
> Això del "nc" em va de conya, Carles...
> Ja ho he fet i està funcionant !!!

m' en alegro

per cert, ja he vist (a l' altre script que han enviat) com posar el
subject, from, to, etc.

sencillament, desprès del data poses línies en plan:

data
from: bill a gates.com <Billy Gates>
to: linus a torvalds.net <Linus>
subject: això és una prova

i aquí el body

així es rep tot bé...

> I l'script perl, el provaré amb més tranquil·litat
> [no en sé gens, de perl...] :(
> Però s'agraeix igualment !!!

en teoria funciona tal quan, només posant el qué has d' omplir...

fins aviat

----
Carles Pina i Estany - #Linux User: 87347 - is08139 a salleURL.edu - Pinux
   Debian Woody Kernel 2.4.5 @ PentiumII 450MHz 128MB ReiserFS Multihead
   Debian Woody Kernel 2.4.4 @ Laptop Pentium 166MHz 48MB
   Debian Potato Kernel 2.4.5 @ Pentium 233MHz 96MB ReiserFS
   "Llegué, engañé, vencí" - Bill Gates, 1995