[Docscaliu-info][info] Re: cat i w2000

JordiNitrox jordi.canton a upcnet.es
dij jun 7 23:07:12 CEST 2001

Hola,

Jo tinc una configuracio semblant funcionat sense problemes.
Si no apareix el missatge del lilo el mes segur es que has fet algún pas
incorrecte, segurament la copia que has fet del bootsek.lin no esta be
degut a que has copiat un sector diferent de on has instalat el LILO.

Segueix fil per randa les instruccions que hi al al manual per
l'instalacion de windows NT i suse linux en el mateix sistema (plana 129
del manual en castellà de la suse 6.4).

Si no tens el manual el pots baixar a:

ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/6.4/docu/book-es.psz

o a :

ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/6.4/suse/doc1/suselxes.rpm

Webmaster d'un racó d'internet escribió:

> Hola ,
>
> En el pc de casa tinc instalats el w98 , el w2000 i el linux (suse
> 6.4).
> Doncs bé, de moment he conseguit que des del gestor d'arrancada de
> w2000 pugui anar a linux. Peró se'm queda el lilo penjat (no apareix
> ni el missatge de : "lilo:"). Que pot passar?
> El kernel que hi ha instalat és el 2.2.14. El problema és que no
> soporta el disc dur formatejat en hpfs. Hi ha alguna solució
> possible?

El cat per visualitzar un fitxer GIF ??? i perqué vols fer aixó?

Sort que es molt fàcil!!!

Jordi

--
JordiNitrox