[Docscaliu-info]Re: Mandrake 8.0

Rafael Carreras natsumi a bigfoot.com
dis jun 9 11:59:53 CEST 2001

A Divendres 08 Juny 2001 06:37, vàreu escriure:

> Jo tobo que es mes lenta que la Mandrake 7.2

És clar, com cada versió nova d'altres sistemes operatius, donen per suposat
que tothom es canvia l'ordinador per un de més potent. Però em penso que el
que va més lent són el KDE i el Gnome, és clar que també tenen més joguines i
coses maques que gasten molta memòria. El Nautilus és espectacular, però molt
lent també, és clar. Per cert, a mi no em passa allò de les icones...

--
Rafael Carreras
Linux 2.4.3-20mdk