[Docscaliu-info][info] Re: Hardware

Carlos Moreno Losada carlos a cerberus.uab.es
div jun 29 20:01:05 CEST 2001

Si, suposo que el mes primordial seria canviar la tarja de video, pero si
pots arribar a 128 MB de RAM i un disc dur o de conjunt 8 o 10 Gb (per si
les mosques) seria prou bo.

Jo et recomano, i no per experiencia, sino per rumors, una Matrox que
surten molt be i son la "reostia". Pero tot depen per a que la vols, si
per jugar, per anar passant o per treballar amb CAD/CAM ...

La Matrox per a mi es de les millors per a tot.

Que vaya ... bonito!!;)
Carlos.
////  /   |  |  ||  /        |    Carlos Moreno Losada.     |
//   |    |  |  ||     \     |  Consell d'Estudiants        |
/     \__  \/  _||_ ___/     |  d'Informàtica de Sabadell   |