[Docscaliu-info]Spam

Josep Monés i Teixidor jmones a newmail.net
dic abr 2 10:04:51 CEST 2003

jordi wrote:
> Hi ha alguna eina més o menys efectiva per evitar
> l'SPAM ?
>
> Utilitzo l'Evolution i te filtres, però el que m' interessa
> és evitar d' entrada, rebre els correus spam.
>
> Ja sé.... em direu que el servidor ... doncs al menys al de Wanadoo
> sembla que els filtres no van massa bé i per més que bloquejo o
> envio a la paperera correus amb la paraula "Orlando" (per exemple)
> de "vacaciones en Orlando ...." els continuo rebent.
>
> Gràcies.

Hola!

Jo també utilitzo l'Evolution i filtro l'spam amb l'spam assassin. La
configuració exacta te la dic quan arribi a casa i ho pugui consultar
però bàsicament és fer un filtre amb el resultat d'executar una ordre i
a l'ordre li poses: spamc (fes un man i mira quin paràmetre li has de
posar perquè retorni si és positiu o negatiu com a resultat)...

Utilitza spamc si tens instal·lat spamassassin com a daemon (molt més
ràpid) o spamassassin si no.

D'aquí unes horetes t'ho dic més exactament...

Josep