[Docscaliu-info]Missatgeria instatània i lloguer d'ordinadors amb linux...

Matthias Saou matthias a rpmforge.net
dij abr 3 06:15:44 CEST 2003

arbocenc <arbocenc a telepolis.com> wrote :

> Us volia preguntar si em recomaneu algun programa de missatgeria
> instantània per linux (tinc la mandrake 8.2, però un dia d'aquests la
> passaré a 9.0). Crec que molta gent del món mundial fa servir el
> Messenger, i crec que hi ha programes de missatgeria que són compatibles
> amb ell, i amb altres (icq, etc.), és cert? Per acabar, hi ha algun
> d'aquests programes GNU?

Hmmm, no hay la Mandrake 9.1 ahora? :-)
Yo uso gaim, http://gaim.sourceforge.net/ que se puede conectar al MSN y
ICQ pero tambien Jabber, Yahoo! etc. y todo en la misma pantalla. Las
ultimas versiones CVS usan gtk2 y son muy bonitas ;-)

Para Red Hat Linux 8.0 y 9:
http://ftp.freshrpms.net/pub/freshrpms/redhat/testing/gaim/

Para Mandrake... pues, no sé. Pero si no hay, siempre se puede preguntar a
mis amigos del PLF, http://plf.zarb.org/ :-)

Matthias

--
Clean custom Red Hat Linux rpm packages : http://freshrpms.net/
Red Hat Linux release 8.0.9x (Phoebe) running Linux kernel 2.4.20-2.54