[Docscaliu-info]apt-cdrom de apt-get en Redhat

avilella a lycos.es avilella a lycos.es
dll abr 7 08:03:07 CEST 2003

Hola,

estic intentant configurar l'apt-get en un Redhat9 perquè funcioni d'una
manera similar al urpm* de Mandrake. El que m'agradaria és que l'apt-get
tingués un índex de quins paquets es troben en els CDs, i que, quan
vulgui instal·lar un paquet, em determini les dependències i em vagi
demanant els CDs que necessita. Que s'ho baixi per FTP està bé per
upgrades, però per instal·lar/desinstal·lar els paquets que tinc en els
CDs voldria fer-ho així.

He instal·lat l'apt-get, i l'he configurat amb:

$ apt-get update
$ apt-get check

Llavors intento afegir el CD1 del Redhat9 a la llista de sources:

$apt-cdrom add

i em dóna el següent error:

Using CD-ROM mount point /mnt/cdrom/
Unmounting CD-ROM
Please insert a Disc in the drive and press enter
Mounting CD-ROM
Identifying.. [5c55cf6f6b8b98e8fa7099b7233c9b74-2]
Scanning Disc for index files..  Found 0 package indexes and 0 source
E: Unable to locate any package files, perhaps this is not an APT
enabled disc

Estic fent alguna cosa malament o és que no es pot fer això que intento?

Gràcies
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible
Type: application/pgp-signature