[Docscaliu-info]possibles jornades de software lliure

xavi lorajoler a paranoici.org
dim abr 15 14:59:07 CEST 2003

ciao

fa bastant temps que estic subscrit a caliu, el que passa és que ho estic amb l'adreça de la feina, i ara us escric des de casa.
Bé, el motiu de la present és el següent: ara fa un temps una gent del kernel panic i afins (http://sindominio.net/kernelpanic) vam pensar en la possibilitat de muntar unes jornades sobre software lliure, però a diferència d'altres saraos d'aquesta mena que hi han hagut per aquí, la idea era que fossin organitzades per (més o menys) tots els grups que hi han ara al país: grups com softcatalà o caliu, grups més específics o amb una línia més determinada com el kernel panic, lug's etc, que fos un event general i una mica 'a lo grande'.

s'ha quedat i es prova de convidar a tots els grups interessats per parlar tot això el dia divendres 25 d'abril a 'Les Naus' de Gràcia a les 20:30 hores.

(remarco dues coses: la primera que aviseu i convideu a tothom qui cregueu que pugui estar interessat, la segona, que tot està per decidir i que es farà entre tots els col·lectius assistents, no és que siguin aquests listillos del kernel panic els que vulguin que la gent s'apunti a alguna moto)

--
"hem de transformar el pessimisme de la inteligència en l'optimisme de la voluntat" (Antonio Gramsci)

ciao
xavi: lorajoler a paranoici.org
http://hacknet.tk/~xavi