[Docscaliu-info]Xarxa linux- Macintosh

Eduard Vidal i Tulsà eduard.vidal a pas.udg.es
dll abr 21 15:03:05 CEST 2003

enric wrote:

>Hola !!
>
>En els dos ordinadors tinc el MacOs 9 i estan formatats en HFS+. En el PC
>tinc instal.lat un Windows 2000 i un programa que es diu PC MAC LAN amb el
>que reconeix i veu els dos Macs. Per això no crec que en qüestió de compartir
>hagi cap problema. El que no hem queda clar és perquè necessito el Samba que
>el que fa és parlar amb els Windows?

Si dius que tens un programa sota windows per veure els arxius mac, el
samba no te funcionarà, ja em sap greu.
no se quin servei es fa servir per veure els arxius de mac, a veure si
tens més sort amb la gent més sàbia de la llista :D