[Docscaliu-info]Primer "mirror" oficial a Caliu...

Matthias Saou matthias a rpmforge.net
dij abr 24 14:34:09 CEST 2003

Francesc Genové Muñoz wrote :

>     Estem en procés d'oficialitzar els altres "mirrors" que tenim així
> com també n'estem creant de nous (em sembla que haurem d'ampliar el
> servidor aviat, ja només queden 200Gb. lliures, jeje!).

Bueno... si quieres ocupar unos GB mas :

rsync://rsync.freshrpms.net:874/freshrpms/

El puerto 874 es el rsync privado, la direccion IP del servidor ya esta
autorisada.

Y tambien he hecho un cname ftp.ct.freshrpms.net ;-)

Matthias

--
Clean custom Red Hat Linux rpm packages : http://freshrpms.net/
Red Hat Linux release 8.0.9x (Phoebe) running Linux kernel 2.4.20-2.54