[Docscaliu-info]Primer "mirror" oficial a Caliu...

Francesc Genové Muñoz francesc a genove.info
div abr 25 06:12:14 CEST 2003

Hola,

On dj, 2003-04-24 at 23:30, Matthias Saou wrote:

> Bueno... si quieres ocupar unos GB mas :
>
> rsync://rsync.freshrpms.net:874/freshrpms/
>
> El puerto 874 es el rsync privado, la direccion IP del servidor ya esta
> autorisada.
>
> Y tambien he hecho un cname ftp.ct.freshrpms.net ;-)

Ja el pots trobar a: ftp://ftp.ct.freshrpms.net/pub/mirrors/freshrpms
Si, vols ja el pots afegir a la pàgina amb els altres.
Ah, i gràcies!

> Matthias

Atentament, ;)

Francesc Genové
<francesc a genove.info>
Web: http://genove.info

<francesc a genove.net>
Web:
http://www.genove.net
Caliu <CAtalan GNU/LInux Users>
Web: http://caliu.info

La raça humana es troba en la millor situació quan posseeix el més alt
grau de llibertat. Dante Alighieri