[Docscaliu-info]Internet

Francesc Genové Muñoz francesc a genove.info
diu abr 27 08:32:02 CEST 2003

Hola,

    Ens podries passar el nom i model d'aquest modem intern ?
    Hi ha grans possibilitats de que sigui un Winmodem ...

On dg, 2003-04-27 at 17:13, enric wrote:

> Hola !!!
>
> Tinc instal.lada una Mandrake 9.0 y un modem intern que quan treballo amb el
> W2K funciona perfectament. He configurat la connexió amb el KPPP i quan el
> poso en marxa, sembla que connecta correctament, doncs dona informació
> d'establiment de connexió. Però el navegador no surt i si faig un ping des de
> la consola no surt tampoc. També he probat de posar l'adreça IP numerica en
> canvi del nom. Però tampoc funciona. Hi ha algú que hem pugui ajudar?
>
> Gràcies,
>
> Enric

Atentament, ;)

Francesc Genové
<francesc a genove.info>
Web: http://genove.info

<francesc a genove.net>
Web:
http://www.genove.net
Caliu <CAtalan GNU/LInux Users>
Web: http://caliu.info

La raça humana es troba en la millor situació quan posseeix el més alt
grau de llibertat. Dante Alighieri