[Docscaliu-info]Re: Problemes de visualització web i biodiessel]

Jordi Muns jmuns a menta.net
dll abr 28 15:48:02 CEST 2003

Hola amics:

També em vaig queixar a l'ICAEN sobre la incompatibilitat de la seva WEB, i
el coordinador, Sr. Soravilla, m'ha contestat el mateix text que a tu [més
moderat i considerat que el primer]

M'agradaria destacar 2 frases, que em semblen molt aclaridores:

> ...Entre algunes d'aquestes tenim previst incloure-hi el
> funcionament en codi obert de part de la seva programació. Les proves amb
> el Mozila han resultat, fins ara, satisfactòries...

Esgotament, evidència ??? Potser s'ho comançaran a repensar ???

> ...Però la Generalitat de Catalunya va signar
> amb l'empresa Microsoft un acord estratègic al qual ens veiem lligats. El
> navegador estàndar de la Generalitat de Catalunya és el MS Explorer, de la
> mateixa manera que el seu sistema operatiu estàndar és el Windows, fa
> servir el MS Office, etc. Mentre que els Lander alemanys opten per fer
> oficials els codis oberts en les seves aplicacions informàtiques, el nostre
> Govern opta per un altre camí i no puc fer-hi res...

El cèlebre acord amb Micro$oft, ves per on... Però almenys, el 'no puc fer-hi
res', implica 'si pogués sí que hi faria alguna cosa', i això és moooolt més
del que ens podríem haver esperat fa uns mesos.

Seguir insistint sistemàticament i queixar-nos és, potser, l'únic que podem
fer... Però espero que al final anirà estovant certes posicions monolítiques
cada vegada més insostenibles.

Jordi

  Jordi Muns			http://www.webpersonal.net/jmuns
  jmuns a menta.net			ICQ #: 50824537

  Registered LINUX User: 137246		http://counter.li.org
  Top Level Domain for Catalonia		http://domini-ct.org

  NO A LA INQUISICIÓ A INTERNET - TOTHOM CONTRA LA "LSSI"
  http://www.nodo50.org/kriptopolis-lssi/lssi/