[Docscaliu-info]Resum de la reunió del mes d'Abril.

Orestes Mas orestes a tsc.upc.es
dim abr 29 09:56:06 CEST 2003

On dt, 2003-04-29 at 18:43, Joan Picanyol i Puig wrote:
> * Eduard Fabra i Bori <edufabra a teleline.es> [20030429 12:27]:
> És possible, jo ho he fet. L'únic que cal és moooolta paciència.

> També es pot (també ho he fet). Has de parlar amb els de l'ATIC i per
> anar bé ho ha de fer algú (no estudiant) vinculat a la UPC.

Em sembla que això ho podríem fer el Lluís Pérez i Jo com a membres de
CaliuUPC. Per cert, Lluís, si llegeixes això, saps si ja ens han donat
d'alta al registre d'associacions de la UPC?