[Docscaliu-info]Re: [COMANDO B] Re: Llista Trobades Software Lliure a Catalunya 2003

Oscar del Pozo Triscon oscar a softcatala.org
dic abr 30 03:59:08 CEST 2003

Alex,

Estic d'acord amb tu. A la reunió era més fàcil recollir les adreces de
les llistes que de tots els assistents. Nosaltres només posem
l'infraestructura de la llista, però es pot organitzar com es vulgui. Em
sembla recordar que en Kenneth va suggerir fer dues llistes. S'admeten
propostes.

Òscar.

En/na Alex ha escrit: