[Docscaliu-info]prn

jordi jordiv a catalonia.net
dic mar 5 02:47:09 CET 2003

El dt, 04 de 03 de 2003 a las 22:58, Pere Pujal i Carabantes escribió:

> He sentit a dir que els fitxers .prn no son més que fitxers
> postscript amb una extensió diferent, però potser el qui ho
> va dir tenia una impressora postscript :-?

Els fitxers .prn, en principi estan en un format binari, al menys
internament no s' assemblen gens als .ps que tinc guardats, tot son
caràcters estranys.

> Com a alternativa suggereixo que instal·lis un driver
> postscript en el windows i que imprimeixis desde el Comlite32
> amb aquest driver.
>
> Em sembla recordar que els de Adobe tenien en algun lloc de
> la seva web una mena de programa que el que feia era convencer
> el windows de que hi havia una impressora nova en el sistema
> i que quan imprimies a fitxer, el fitxer creat era un postscript

Vaig trobar un programa que es diu imprint però que tampoc fa massa el
que necessito. Continuaré buscant.

Gràcies.

--
jordi <jordiv a catalonia.net>