[Docscaliu-info]prn

Josep Sort llistes a aplisoft.net
dic mar 5 03:02:01 CET 2003

El Dimecres 05 Març 2003 11:51, jordi va escriure:
> Els fitxers .prn, en principi estan en un format binari, al menys
> internament no s' assemblen gens als .ps que tinc guardats, tot son
> caràcters estranys.

Els fitxers .prn estan en format d'impressió final, i el seu contingut depen
únicament de quina impressora tinguis configurada. Quan fas una impressió i
al controlador li dius "imprimir a un fitxer", et genera la mateixa sortida
que faria per enviar-la a la impressora però ho deixa en un fitxer. Si la
impressora no és postscript (la majoria), el contingut serà binari. Després,
si vols imprimir aquest fitxer, només has de copiar-lo a la impressora.
Per tant, convertir aquest format a un altre és, en principi, no-viable (si la
impressora no és postscript)
--
Salut!
Josep Sort