[Docscaliu-info]prn

jordi jordiv a catalonia.net
dij mar 6 01:28:02 CET 2003

El dj, 06 de 03 de 2003 a las 01:23, Jordi Muns escribió:
> A Dimecres 05 Març 2003 12:11, Leopold Palomo Avellaneda va escriure:

Gràcies a tots per les respostes.

De moment però, la solució més factible és utilitzar el PDFWriter de l'
Acrobat. La causa és la següent : la seqüència de números en el format:
18 30 30 30 30 30 30
06 30 30
etc..
en diferents colors, la envia en imatge de mapa de bits, així que al
fitxers postscript també ho tinc en mapa de bits i no és pot canviar
el tamany (o al menys ha de ser molt complicat) d'aquests números.

--
jordi <jordiv a catalonia.net>