[Docscaliu-info]Gentoo ...

Francesc Genové Muñoz francesc a genove.info
dim mar 4 13:08:27 CET 2003

Hola,

	He passat la meva màquina principal de treball a Gentoo, i em sembla
absolutment genial i molt recomanable (bé un pal la instal·lació però
que hi farem).
	Tot i això tinc un tres petits dubtes/problemes que a veure si em podeu
ajudar a resoldre.
	El primer és el GCC, ara mateix tinc el GCC 3.2.1-r6 instal·lat (el que
venia ja compil·lat), doncs em trobo que no puc compil·lar cap altre
GCC, ni el més nou 3.2.2, ni el 3.2.1-r7, ni tampoc cap dels antics, el
que em mosqueja es que l'únic que no compil·la es el GCC, tot lo altre
compil·la de fàbula (KDE, Gnome, Openoffice, ... el kernel per suposat).
L'error sempre es el mateix:
*** multiple target patterns. Stop.
*** [bootstrap-lean] Error 2
	El segon, les fonts de lletra sota X. Senzillament a la RedHat es veuen
millor. Si ja sé antialiasing activat per tot arreu i com a font de
lletra utilitzo la mateixa (Verdana), però tot i així en la RH es veuen
millor (no es una diferència ostensible, però es veu a simple vista).
Algú sap on puc trobar més fonts de lletra per provar ?
	El tercer, l'evolution. No hi ha manera de que funcioní, l'arranques,
el configures i ja no es torna a engegar més. De fet l'arrenques i
fiques qualsevol cosa a la configuració i ja no arrenca(?). L'error
"config database not found", algú té idea de que li pot faltar ?

Atentament,

Francesc Genové Muñoz
<francesc a genove.info>
Web: http://genove.info