[Docscaliu-info]Gentoo ...

Leopold Palomo Avellaneda lepalom a wol.es
dic mar 5 01:08:14 CET 2003

A Dimarts 04 Març 2003 22:08, Francesc Genové Muñoz va escriure:
Hola,

> 	He passat la meva màquina principal de treball a Gentoo, i em sembla
> absolutment genial i molt recomanable (bé un pal la instal·lació però
> que hi farem).

Si tens adsl i quelcom potent per compilar, suposo.

> 	El segon, les fonts de lletra sota X. Senzillament a la RedHat es veuen
> millor. Si ja sé antialiasing activat per tot arreu i com a font de
> lletra utilitzo la mateixa (Verdana), però tot i així en la RH es veuen
> millor (no es una diferència ostensible, però es veu a simple vista).

A veure, tinc entés que hi ha hagut algun canvi amb el gestor de fonts (xfs)
linkat a una nova llibreria (ara no ho trobo ...) potser pot venir per aquí.

> Algú sap on puc trobar més fonts de lletra per provar ?

http://www.truetype.demon.co.uk/ttfonts.htm
http://corefonts.sourceforge.net/

Les fonts de Ms han desaparegut de ms.com. Les fonts de Ms estan a
sourceforge!!

Posa't kmail, funciona de p ... mare.

Leo