[Docscaliu-info]Gentoo ...

Francesc Genové Muñoz francesc a genove.info
dij mar 20 06:49:03 CET 2003

Hola,

    Ja he resolt el problema de les fonts de manera satisfactoria, us
passo a dir el que he fet:

    XFree 4.2.x) Anar a /usr/portage/media-libs/freetype, editar el
fitxer freetype-2.1.2-r2.ebuild i descomentar tot el referent al
"hinting" (són 4 lineas que teniu pràcticament adalt de tot), acte
seguit comenteu la linea del patch BCI (epatch
${FILESDIR}/${SPV}/${PN}-2.1.1-enable-ft2-bci.patch. Torneu a compil·lar
el freetype (emerge).
    Tingueu present que això s'ha de fer perque el "hinting" està
patentat per Apple...

    XFree 4.3.x) Més senzill encara, USE=smooth emerge
/usr/portage/media-libs/freetype/freetype-2.1.3-r2.ebuild