[Docscaliu-info]dissabte

Xavi Drudis Ferran xdrudis a tinet.org
dij mar 13 14:48:12 CET 2003

El Thu, Mar 13, 2003 at 08:40:59PM +0100, Leopold Palomo Avellaneda deia:
> A Dijous 13 Març 2003 10:51, xdrudis a tinet.org va escriure:
>
> El dissabte si que hi ha una manifestació, o quelcom pel tema de la guerra.

Hi ha una cadena humana des del consulat d'EUA a la seu del PP, que comença a les 17:00.
L'error era que vaig dir que era una mani, no que no hi hagi res.

> El semblaria molt bé que és fes el diumenge.

Si. No volia dir pas que ens reuníssim el dissabte, només que m'havia equivocat d'acte i URL.
A mi també em sembla que ens podríem reunir diumenge. Diumenge "només" hi ha una "vigilia"
per la pau amb espelmes, que jo sàpiga (www.globalvigil.org) i no és a les 5 sinó a les 7,
per tant compatible amb la reunió.

--
Xavi Drudis Ferran