[Docscaliu-info]Purgant fitxers en Debian

Carles Pina i Estany carles a pinux.info
dij mar 20 03:35:02 CET 2003

Hola,

On 20 Mar 2003, Francesc [ISO-8859-1] Genové Muñoz wrote:

>     Ahir vaig estar fent neteja del servidor de casa i vaig estar
> desinstal·lant molt programes, he purgat (dpkg --purge) la majoria dels
> fitxers de configuració dels paquets que he esborrat, però estic segur
> que m'en han quedat per purgar, hi ha alguna manera d'obtenir una llista
> dels fitxers que hi ha dins l'ordinador que no pertanyen a cap paquet ?

hi havia dos programes i no recordo el nom, sonava a "orfe" o algu així,
orpheus no era... mmmm... si busques una mica ho trobaras...

--
Carles Pina i Estany
	carles a pinux.info || carles.pina a salleURL.edu