[Docscaliu-info] Algú ha intentat configurar el só d'una ac'97?

dmolins a menta.net dmolins a menta.net
diu mar 30 09:40:26 CEST 2003

Hola a tots / totes :))

Estic barallant-me amb el só integrat una la placa base soltek anb una RedHAt 8 El
chipset de sò és el ac'97. He intentat amb els drivers alsa ... però sembla que no me
n'he sortit ... ja que sembla que ho reconegui però no sona...

Després he probat amb uns altres drivers però que son de pagament ... es a dir que si
no et registres ( pagant , es clar ) el sò s'atura cada tres hores i despres de vint dies em
sembla que deixa de funcionar ...
Amb aquests sí que funciona..., però això de pagar ... :)))

Mentres espero si algú sap alguna cosa sobre aquest driver en concret ... miraré de
barallar-me amb l'escaner ... un agfa snapscan 31o per paralel... que intentaré fer
funcionar amb el SANE ... a veure que tal funciona ...

Arreveure ...