[caliu-info] Reunió de dissabte

Jordi Alins Rodamilans alins a lleida.org
dij oct 2 19:18:24 CEST 2008

En/na Rafael Carreras ha escrit:
> Bones.
> Aquest dissabte 4 d'octubre toca reunió de Caliu.
>
> Si el Jordi Funullet no troba un lloc més glamourós, s'haurà de fer
> com sempre a la cafeteria Ars de l'estació de Sants, al costat de la
> plaça dels Països Catalans. En qualsevol cas, es farà com sempre a les
> 17:00 h.
>
> Jordi, manifesta't.

Atès que em dic Jordi, Jordi Alins, em manifesto ara perquè no podré
venir dissabte.
> En principi, hauríem de tractar els següents temes:
>
> - Repassar la llista que presentem a les eleccions a la Junta

Suposo que la llista tindrà en compte tot el territori...
> - Programa per gestionar les tasques de Caliu
> - Servei de pujades d'ISO al servidor
> - Fil de subscripció del Planeta
> - Com ens organitzem per anar a Lleida

Continuo manifestant-me:

Si veniu amb l'AVANT us rebrem a l'estació Lleida. Si veniu en cotxe,
penjaré les coordenades per trobar-nos al Parc Tecnològic de Gardeny.

Si agafeu el bitllet amb  prou TEMPS per Internet, el bitllet POT SORTIR
entre 13 i 16 Eur per persona, ara és un desafiament a les vostres
habilitats informàtiques.

Si voleu venir amb la família, tenim organitzat un itinerari turístic
per als acompanyants i un altre de més tècnic. Si un cop reunits l'hem
d'ajuntar, cap problema.

El Sisco té a punt la intendència i ens ha buscat un restaurant. El
Josep està esmolant  les eines per si necessitem una connexió wifi,  jo
mateix de guia m'estic posant a punt com a guia turístic.

L'objectiu és donar a conèixer a la CALIU a la ciutat, hem previst
algunes entrevistes amb personalitats de rellevància.

Resumint, podeu aprofitar l'avinentesa per passar un dia amb la família
a Lleida, difondre la imatge de CALIU, i ajudar-nos amb la vostra
presència a ampliar la comunitat local.

Només us demanem una cosa: ganes de passar un dia agradable.

Salutacions cordials.
Jordi Alins