[caliu-info] Reunió de Lleida

Rafael Carreras rcarreras a caliu.cat
dll oct 6 09:47:07 CEST 2008

Bon dia llista.
Com sabeu, la propera reunió de Caliu serà el proper 8 de novembre a
Lleida i el Jordi Alins ens ha preparat un programa d'activitats [1].
Com és habitual en aquests casos, farem una visita cultural al matí i
reunió a la tarda.

Uns quants hi anirem en tren i a l'estació ens han dit que perquè hi
poguem anar tots junts, cal treure els bitllets tots junts. Així que
m'hauríeu de dir qui vol venir per comprar-los, ja que visc prop de
Sants, i ja mirarem a veure com em pagueu els bitllets. M'agradaria
comprar-los almenys amb una setmana i mitja d'antel·lació, així que
teniu un poc de temps per pensar-vos-ho.

El preu serà de 32,65 €, anar i tornar, i el viatge dura una hora i deu minuts.

[1] http://wiki.caliu.cat/index.php/ReunióLleida

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.caliu.cat