[caliu-info] Gimp, visualitció real?

Jordi jordi.alins a gmail.com
div oct 17 10:30:18 CEST 2008

Un raconet sobre el tema seria genial. Amb el Gimp i el Digikam m'estic fent
una col·lecció de fotos...
--
Ben cordialment.
Jordi Alins Rodamilans

Lleida, Catalunya Nova des del 24 d'octubre de 1149
________________________________
Usuari Linux # 445710, Usuari Ubuntu#13125
Aquest correu electrònic és
confidencial (inclosos els fitxers afegits) i el seu contingut és per a
l'ús únic del seu destinatari o destinataris. En queden totalment
prohibides la seva divulgació, còpia o distribució a tercers. Si heu
rebut aquest correu electrònic per error, us demanem que ho notifiqueu
immediatament mitjançant el reenviament a la bústia electrònica del
remitent.

El 17 / octubre / 2008 00:59, David Pinilla Caparrós
<davidpini a gmail.com>ha escrit: