[caliu-info] Prensentació en societat de Openmoko-spain

Josep Maria Reis jmreis a epkis.com
div oct 31 17:26:05 CET 2008

> Si vols provar-ho, podem quedar un dia (a la reunió de desembre de
> Caliu, per exemple) i t'ho deixo provar al meu. Jo hi he provat la meva
> tarja de Simyo i la de Vodafone.

Home si em dieu quin dia és m'agraderia venir si puc  =)

I el Neo en directe promet bastant jeje. A més a epkis.com tenim propostes
interessants ( almenys des del nostre punt de vista ) en les que
necessitariem col·laboradors, ja enviaré un mail a la llista quan ho tinguem
tot ben pensat.

Salut i Gràcies!

Bona Castanyada!

--