[caliu-info] Una proposta agosarada, probablement inútil i possiblement estúpida (però poc costosa)

joan calbasi a pangea.org
dic des 8 11:57:07 CET 2010

Hola Giorgio,

Doncs aquest tipus d'iniciatives son les que, per lògica, hauria de fer
Caliu (entre altres). A mi em semblen bé, perquè és "el que toca fer",
ara bé:

- no confio en que els polítics del nou govern, ni del vell, facin més
cas als "arguments" que a la pre$$ió dels lobbies

Salutacions,

Joan

Al 07/12/10 11:24, En/na Giorgio Grappa ha escrit:

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi