[caliu-info] Una proposta agosarada, probablement inútil i possiblement estúpida (però poc costosa)

Giorgio Grappa giorgio.grappa a ubuntu.cat
dic des 8 11:34:30 CET 2010

On Wed, 08 Dec 2010 10:57:07 +0000
joan <calbasi a pangea.org> wrote:

> Hola Giorgio,

Hola, Joan.

> Doncs aquest tipus d'iniciatives son les que, per lògica, hauria de fer
> Caliu (entre altres). A mi em semblen bé, perquè és "el que toca fer",
> ara bé:
>
> - no confio en que els polítics del nou govern, ni del vell, facin més
> cas als "arguments" que a la pre$$ió dels lobbies

Jo tampoc, gens ni mica. Per això, la meva idea és, a més de fer una carta, difondre-la el màxim possible per evitar que es perdi als despatxos. No és que tingui gran confiança en els resultats, però, en fi, pitjor resultat donarà quedar-se creuat de braços.

Ja estic treballant amb l'esborrany :-)

--
Giorgio Grappa

http://anotacionsalmarge.blogspot.com/