[caliu-info] Una proposta agosarada, probablement inútil i possiblement estúpida (però poc costosa)

Rafael Carreras rcarreras a caliu.cat
dic des 8 18:58:47 CET 2010

El 8 de desembre de 2010 18:42, David Sànchez
<davidsanchez00 at gmail.com> ha escrit:
> un apunt com a exemple:
> El meu sogre és mestre de primària al País Valencià i responsable de
> l'aula d'informàtica del seu centre; enguany han decidit que TOTS els
> ordinadors del centre que usen els alumnes a l'assignatura
> d'informàtica funcionin EXCLUSIVAMENT amb la distribució LliureX
> (http://lliurex.net/home/va); amb el que han estalviat han pogut
> actualitzar els equips vells i comprar-ne de nous, apart daixò em
> consta que tant ell com els alumnes estan encantats amb el canvi.
> Giorgio, si en algun moment necessites conèixer de primera mà com ha
> [...]

Home David, informació només per al Giorgio? Esperem un informe
complet a la llista. :-)
oh
--
Rafael Carreras Guillén