[caliu-info] Una proposta agosarada, probablement inútil i possiblement estúpida (però poc costosa)

Giorgio Grappa giorgio.grappa a ubuntu.cat
dic des 8 20:28:03 CET 2010

On Wed, 8 Dec 2010 17:38:35 +0100
Jorge Marchante Tello <marteljorge a marteljorge.no-ip.org> wrote:

> Doncs a la meva aula, el 8% de l'alumnat i el 25% del professorat preferim
>  i prefereixen Ubuntu a l'xp.
>

> La veritat, no sé com és a Catalunya, però ací he vist dos cassos de
> funcionaris "hackers" (de GNU/Linux)
> I aules senceres sense el "Güindous". Bé, era a un institut de poble el curs
> passat.

On et trobes, Jorge? Al País Valencià? M'has deixat intrigat.

--
Giorgio Grappa

http://anotacionsalmarge.blogspot.com/