[caliu-info] Consultar agenda (sunbird/lightning/thundebird) via web

joan calbasi a pangea.org
dij des 9 15:28:07 CET 2010

Hola,

Actualment uso l'agenda "lightning" al thunderbird (o sigui algo
semblant al sunbird), i m'agradaria poder-la consultar (com a mínim) i/o
sincronitzar-la via internet.

Per consultar-la, teòricament, ho puc fer fàcilment exportant
periòdicament l'arxiu a un directori del meu servidor protegit per
contrasenya. (el que no sé és si el lightning te l'opció de refrescar el
fitxer automàticament, sense que jo li digui...)

L'altre opció, de sincronització, que em permetés via web afegir /
editar informació, sé que es pot fer via google calendar (el que em toca
els nassos és que la meva info hagi de passar pel Gran Germà), o via
serveis web com icalx.com
(http://www.taringa.net/posts/ebooks-tutoriales/2378921/Como-configurar-calendario-remoto-en-Sunbird_.html).

M'agradaria saber com us ho munteu valtros (si algú te algun sistema
"chachi")

Fins ara,

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi