[caliu-info] Una proposta agosarada, probablement inútil i possiblement estúpida (però poc costosa)

Giorgio Grappa giorgio.grappa a ubuntu.cat
dij des 9 23:26:18 CET 2010

On Thu, 9 Dec 2010 22:59:24 +0100
Jorge Marchante Tello <marteljorge a marteljorge.no-ip.org> wrote:

> Al País Valencià. El primer cas de funcionari hacker, i aules sense el W$ va
> passar a la vila (si es pot dir així) de Segorbe, província de Castelló. El
> segón cas de funcionari hacker i el més actual és aquest curs a l'aula I1 de
> l'institut Serpis, ben propet de la facultat d'informàtica del campus dels
> Tarongers, a València.

I penses que l'efecte Lliurex hi té alguna relació? O més bé no hi té res a veure? T'ho pregunto perquè els meus contactes en instituts i escoles per allà no veuen que el Lliurex tingui ni gaire suport oficial real ni gaire acceptació.

Ens pots contar alguna cosa més?

:-)

--
Giorgio Grappa