[caliu-info] Ajudeu-me avui: regal díficil

Orestes Mas orestes a caliu.cat
div des 24 15:39:11 CET 2010

A Divendres, Desembre 24, 2010, Xavi Drudis Ferran va escriure:
> Hola .
>
> Per aquelles coses ineludibles m'ha tocat fer un regal d'amic invisible a
> una persona que em cau bé però no tenim ben bé els mateixos interessos. Ho
> vaig saber ahir i el regal és per demà. A ell li agrada:
>
> - fumar
> - veure la tele al sofà, per exemple retransmissions esportives
> - baixar-se/compartir material audiovisual d'internet
> - windows
> - iPhone
> - cotxes
>
> I clar, a veure què li regalo. No me n'aniré a un Apple Strore.Havia pensat
> [...]

Ostres, company, llegint totes les teves desgràcies he hagut d'assegurar-me
que avui no era el dia dels innocents :-)

Jo tinc (alguna) experiència en liveCD de recuperació de desastres,
concretament amb el SysRescueCD, però tot i que m'ha anat bé sempre que l'he
hagut de menester (coses no massa complexes), no és quelcom que regalaria a un
amic invisible, i menys si és fan de windows...

Penso que el marxandatge anti-sgae és un valor més segur en aquest cas.

Bones festes a tu i a tothom de la llista.

--
Orestes Mas Casals
  GNU/Linux User 285092 / Clau pública GnuPG: 0x97451E6A