[caliu-info] Ajudeu-me avui: regal díficil

Leopold Palomo Avellaneda leo a alaxarxa.net
div des 24 21:08:24 CET 2010

A Divendres 24 Desembre 2010, Xavi Drudis Ferran va escriure:
> Hola .
>
> Per aquelles coses ineludibles m'ha tocat fer un regal d'amic invisible a
> una persona que em cau bé però no tenim ben bé els mateixos interessos. Ho
> vaig saber ahir i el regal és per demà. A ell li agrada:
>
> - fumar
> - veure la tele al sofà, per exemple retransmissions esportives
> - baixar-se/compartir material audiovisual d'internet
> - windows
> - iPhone
> - cotxes
>
> I clar, a veure què li regalo. No me n'aniré a un Apple Strore.Havia pensat
> [...]

- grml (http://grml.org/) és una meravella, i a més, basat en debian.
- no estic gaire d'acord, però potser un compte premium a megaupload :-(
- una pipa de fumar. Li costarà més fumar i potser ho deixa.
- un cotxe de slot de Ninco (no scalextric)

bon nadal.

Leo

Linux User 152692     PGP: 0xF944807E
Catalonia