[caliu-info] problemes amb el mirall d'ubuntu 14.04

Sisco Garcia sisco.garcia a ubuntu.cat
diu maig 11 09:13:43 CEST 2014

El 11/05/14 07:33, Rafael Carreras ha escrit:

> Rafael Carreras
> El dia 10/05/2014 15.38, "Josep Ma. Ferrer" <txemaq a gmail.com
> <mailto:txemaq a gmail.com>> va escriure:

> A mi també em va bé.

I a mi també em va bé.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://siscogarcia.wordpress.com

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.