[Docscaliu-no-epatents] Proposta de manifest

Toni Hermoso Pulido toniher at softcatala.org
Tue Jul 5 16:27:00 CEST 2005

Al 05/07/05 16:06, En/na Orestes Mas ha escrit:
> A banda de l'adhesió de Caliu, que s'ha de decidir en junta però que jo
> donaria ja per feta, pots afegir l'adhesió de la "Càtedra de Programari
> Lliure de la UPC", atès que el seu coordinador, Sebastià Vila, m'ha
> demanat que així us ho faci saber.
>
> Com a comentaris al text, jo faria els següents:
>

> En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> ~ jo posaria "...va intentar aprovar-se..."
>
> Diria de memòria que la directiva es va portar al Consell d'Agricultura
> i Pesca en dues ocasions, i no pas en una.

És veritat

> individuals -> individus, persones, particulars (millor)

> jo treuria "mega-"

> d'Europa -> a Europa

Aquí un reescrit,
si ho trobeu bé i desgraciadament amb les presses :-( (0 dies i 19h 38m
18s des d'ara) , miro de passar-ho com a mínim a altres organitzacions
que poden ser afins a nivell de com a mínim el Principat i els hi demano
si hi volen signar, per a enviar-ho a publicar aquest vespre com més
tard... Quan ho enviï com a notícia a Softcatalà ho diré abans també al
mateix moment a les llistes on ho hagi comunicat.

Si hi ha més suggeriments, no dubteu en dir-ho i aniré afegint-ho...

[...]
exemple, en més d'una ocasió, va intentar aprovar-se en el context d'una
reunió de la Comissió d'Agricultura i Pesca.
Per altra banda, com han estat denunciant un gran nombre de particulars,
associacions i empreses, l'aplicació d'aquesta directiva pot suposar una
greu amenaça per al correcte desenvolupament de les noves tecnologies i
la societat del coneixement a Europa.
També des del començament, els grups de pressió de grans empreses del
sector han estat insistentment a sobre dels europarlamentaris per a
influir-los en la seva decisió a despit del que això pot representar per
al futur de les PIMEs, que representen el major gruix econòmic del
sector a Europa i al nostre país, les universitats i els drets dels
[...]

Amb anterioritat i repetidament, des de la Secretaria de

Caliu <http://caliu.info>
Càtedra de Programari Lliure de la UPC <http://www.cpl.upc.edu/CPL>
Softcatalà <http://www.softcatala.org>

- --