[ubuntucat-equip] Correu als membres

dij gen 7 19:19:23 CET 2010

El 7 de gener de 2010 18:22, Alex Muntada <alexm a alexm.org> ha escrit:

> No pas, com a administrador de l'equip ~ubuntu.cat has de poder enviar
> 1 sol correu a tots els membres, l'opció «Contact this team's members».

> Correcte. Si et plau, indica que el motiu de crear aquest subgrup és
> per poder identificar qui està actiu en les activitats d'organització dels
> esdeveniments de l'equip i tenir un quòrum més realista que 5 de 100.
>
> Moltes gràcies!
>
> --
> Alex Muntada <alexm a alexm.org>
> http://alexm.org/

Bones,

Espero que els Reis us hagin portat moltes coses. Jo porto un parell
de preguntes respecte a la reorganització dels equips al Launchpad.

Ara que l'equip de traducció és un subequip de l'equip del LoCo,
voldria enviar un correu als traductors i traductores explicant-los
breument aquest canvi. Em sembla un canvi lògic, però com que no vaig
poder assistir a la convenció ubuntaire tampoc vaig poder participar
en la discussió. Ja he vist
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/Reunions/ConversesTempestaIdees#Equip,
però me'n podríeu fer 5 cèntims per a reenviar-ho a la llista de
traductors?

Una altra cosa en què m'he fixat és que l'equip ~ubuntu.cat és membre
de ~freevial:

  https://launchpad.net/~freevial/+members#active

Això fa que es mostri el freevial a la llista d'equips de tots aquells
que formen part d'~ubuntu.cat, ja siguin col·laboradors o no. No és
que em faci gran cosa, però personalment prefereixo formar part dels
equips en què participo, si més no per no rebre crèdit en quelcom en
què no he col·laborat. No seria més lògic treure ~ubuntu.cat de
~freevial i deixar aquells i aquelles qui hi vulguin col·laborar
decidir lliurement si volen formar part del freevial?

Salut,
David.