[ubuntucat-equip] Correu als membres

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dij gen 7 23:39:58 CET 2010

El 7 de gener de 2010 20:16, Alex Muntada <alexm a alexm.org> ha escrit:

> Em sembla que t'ha fet quelcom més de 5 cèntims; t'ho ha explicat fil per
randa ;)

> Crec que, a banda del correu a tots els 65 membres del LoCo,
> hauríem d'enviar un correu a les 3 llistes que tenim i publicar-ho
> al web d'ubuntu.cat:
>

> Si us sembla m'estrenaré com a editor del web explicant aquest canvi un cop
el Rafael ho hagi endegat. Espero sortirme'n!

> Crec que aquest canvi es va fer per donar accés d'escriptura
> al bzr del projecte a tothom de l'equip, per tal que no calgués
> demanar permís per afegir preguntes noves, corregir errors,
> etc. si ja formes part de l'equip oficial.
>
> No sé si realment s'ha tret profit d'això, tret de la marató del
> freevial que vam fer a les Corts fa un temps. Personalment,
> quan veig un subgrup dins d'un altre acostumo a no assumir
> que tothom del subgrup contribueix sinó que es fa per donar
> accés més fàcil, però no veig gaires inconvenients a tornar
> a l'equip del freevial sense subgrups. Més opinions?

No sé què pensar, si no se'n treu profit potser seria millor no formar-hi
part, però ja dic que no ho tinc clar.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.