[ubuntucat-equip] Fwd: Call for LoCo stories

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dll gen 11 23:09:04 CET 2010

El 11 de gener de 2010 20:50, Alex Muntada <alexm a alexm.org> ha escrit:

> No tinc temps d'escriure res, ho sento. Però aquí van un parell
> d'idees sobre coses que fem fantàsticament collonudes:
>
>  * samarretes
>  * freevial
>  * tenir discussions eternes sobre el sexe dels àngels :P

La festa de Terrassa no va estar malament, no crec que hi hagi gaires LoCos
que facin muntatges de dos dies.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.