[ubuntucat-equip] Sobre la comunicació efectiva del LoCo

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dim gen 12 00:20:56 CET 2010

El 12 de gener de 2010 0:15, Josep Sànchez <josep.sanchez a ubuntu.cat> ha
escrit:

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.