[ubuntucat-equip] Proposició indecent

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic gen 13 16:07:29 CET 2010

El 13 de gener de 2010 15:04, Jordi Monteagudo <ggrappa a gmail.com> ha
escrit:

> estigui relacionat amb ACPV, que és com dir l'Eliseu Climent, em fa tenir
> esperances d'obtenir un bon ressò mediàtic (El Temps, per exemple, la xarxa
> de Casals Jaume I...). Potser se'ns quedaria una mica petit i tot (en les
> dues darreres festes hem superant els 300 i els 100 assistents,
> respectivament).

Jo no he volgut esmentar tan directament l'Eliseu Climent i ACPV, però si
mireu el directori d'entitats que hi tenen la seu a l'octubre us podeu fer
una idea del que significa l'octubre per al País Valencià.

> Ara bé, m'has deixat amb un dubte: quan dius "el lloguer", ho dius
> metafòricament o en euros? Perquè d'euros anem molt malament... Suposo que
> és només una forma de parlar, que ens ho deixarien de gratis, oi?

No has vist el segon correu del Cubells, oi? Allà hi diu que el lloguer no
ens costarà ni un euro, només era una manera de parlar ;)

> Bé, la cosa es va animant. Estaria molt bé fer un altre encontre a
> València, Cubells!

Esperem que el LoCo hi estigui d'acord, crec que la possibilitat de fer-ho a
l'octubre és difícil de millorar.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.