[ubuntucat-equip] Proposició indecent

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic gen 13 16:09:13 CET 2010

2010/1/13 Jordi Monteagudo <j_monteagudo a yahoo.es>

>  On 13/01/10 15:40, SiscoGarcia wrote:
>

> El 13 de gener de 2010 15:16, cubells <vicent a vcubells.net> ha escrit:

> Perfecte!

> Ja ho sé, rebo la informació de les activitats que es fan i la veritat és
> que no paren. Em sembla perfecte que en puguem disposar de l'octubre.
>

> Molt bona proposta, Cubells! Coincideixo amb la valoració que n'ha fet el
> Sisco. A més a més, com que Octubre, ACPV, els Casals Jaume I, etc, són tot
> el mateix, probablement podríem obtenir una bona difusió, i aconseguir un
> bon ressò mediàtic.

Mediàticament és insuperable... a nivell del PV, és clar.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.