[ubuntucat-equip] Dades de les possibles seus per al Linx

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dic gen 13 16:14:56 CET 2010

El 13 de gener de 2010 16:09, Giorgio Grappa <giorgio.grappa a ubuntu.cat> ha
escrit:

> Et refereixes al possible endarreriment de la LTS, Orestes? De moment,
> només són rumors. Bé, en qualsevol cas, no hi podem fer res...

Ups, no en sabia res d'aquesta eventualitat. Jo crec que es referia a la
possible confusió que pot generar l'octubre (CCC) amb el mes d'octubre, la
10.10.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.