[ubuntucat-equip] Dades de les possibles seus per al Linx

Jordi Monteagudo j_monteagudo a yahoo.es
dic gen 13 16:23:35 CET 2010

On 13/01/10 16:14, SiscoGarcia wrote:

> El 13 de gener de 2010 16:09, Giorgio Grappa
> <giorgio.grappa a ubuntu.cat <mailto:giorgio.grappa a ubuntu.cat>> ha escrit:
>
>     Et refereixes al possible endarreriment de la LTS, Orestes? De
>     moment, només són rumors. Bé, en qualsevol cas, no hi podem fer res...
>

> Ups, no en sabia res d'aquesta eventualitat. Jo crec que es referia a
> la possible confusió que pot generar l'octubre (CCC) amb el mes
> d'octubre, la 10.10.

Home, doncs... Celebrar la sortida de l'edició d'octubre de l'Ubuntu
(que, a més a més, serà un 10 sobre 10 ;-) ) al centre Octubre durant
els premis Octubre... buf, quin embolic!

Giorgio Grappa