[ubuntucat-equip] Proposició indecent

Orestes Mas orestes a tsc.upc.edu
dij gen 14 19:20:26 CET 2010

A Dimecres, 13 de gener de 2010 22:04:36, Giorgio Grappa va escriure:
> A Dimecres, 13 de gener de 2010 19:55:32, Josep Sànchez va escriure:

> Doncs ara encara l'embolicaré pitjor: estic configurant el Kmail i, de
> moment, els missatges entren a les carpetes d'esborranys: sí, senyor:
> esborranys :-S
>
> Ops! I no sé si el tinc configurat en HTML o, directament, en Flash: ja en
> contareu si es poden llegir...
>
> (Uix, que bonic que queda el missatge codificat en ciríl·lic...)
>
> Giorgio Grappa
>
> PS: Però no diuen que el KDE és tan amistós?!! La mare que va i el pare que
> torna, si costarà de configurar!

Ho fas per provocar, eh? No saps que un 25% del codi del KDE es destina a
detectar possibles usuaris hostils per tal de fer-los la punyeta de forma més
refinada?

Realment no costa pas tant de configurar: et defineixes una (o diverses)
identitats (una d'elles serà la identitat per defecte) especificant la
signatura, la clau GPG per xifrar, la foto, etc.

Després defineixes un o més comptes a diferents servidors, tant per rebre com
per enviar correu. Pots associar una identitat diferent de la de defecte a
cada compte, per tal d'afegir flexibilitat al teu sistema de correu.

Això pot semblar molt complexe, però tots els programes de correu seriosos
ofereixen opcions semblants. Clar que si la teva estructura de correu és
simple, definint un compte i deixant la resta d'opcions per defecte n'hi ha
prou per posar-te en marxa en 2 minuts...

Orestes.