[ubuntucat-equip] Recordatori de reunió

Josep Sànchez josep.sanchez a ubuntu.cat
dij gen 14 20:24:31 CET 2010

El 14 de gener de 2010 20:13, Alex Muntada <alexm a alexm.org> ha escrit:

> Compte perquè aleshores en Sergi podria invalidar la
> votació i demanar que es torni a fer pel launchpad ;)

Hhehe, i on està escrit això?? :)

> Si el tema a decidir està clar d'antuvi, jo no veig cap
> problema en fer la votació. Evidentment no es pot
> votar sobre els temes que no s'han decidit fins al
> moment de la reunió.
>
> És més, podríem penjar una votació al Launchpad
> per un tema com aquest, és prou important perquè
> puguin votar tots els membres de l'equip que ho
> vulguin, encara que no puguin anar a la reunió.

Trobo bastant millor fer la votació al Launchpad i deixar un parell de
dies per votar (tampoc més), que no pas el vot delegat.

Salut.

--
Josep Sànchez
[papapep]