[ubuntucat-equip] Recordatori de reunió

SiscoGarcia sisco.garcia a ubuntu.cat
dij gen 14 22:16:50 CET 2010

El 14 de gener de 2010 22:13, Josep Sànchez <josep.sanchez a ubuntu.cat> ha
escrit:

>  > D'altra banda, i fins on jo sé, seria el primer cop que es vota pel
>

> No és el primer cop. I sobre si n'hi ha per tant o no, doncs depèn del
> parer de cadascú :)

Ups, volia dir que és el primer cop des que sóc membre de l'equip.

> L'únic que ens cal és consensuar el procediment i jatà.

Però hauríem de consensuar-lo JA, d'aquí a 48 hores estarem reunits/des!

Encetem una votació?

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>
P Abans d'imprimir aquest correu pensa bé si és necessari fer-ho.